Alla inlägg den 25 november 2009

Av Gaby - 25 november 2009 21:29

http://extremefood.se/default.asp         


Massor av smarriga recept...!              Skrattande

Av Gaby - 25 november 2009 17:30

Samanta har blivit galen...nej besatt Tungan ute av en lite demoslinga till en ny låt som jag råkade spela upp på datorn idag. Singer/songwriter XLNT Marc, en välkänd profil i hundkretsar, har gjort den. Samanta dansar med glitterhalsbandet på och säger "igen !" när den lilla 1minutslingan är slut. Dom äldre hundarna skriker "NEJ inte igen !" Tim tycker det hela är superskoj och dansar med så gott han kan medans Kickan påstår att discomusik inte är så bra för hennes valpars små öron. Ingen fara, säger jag, dom kan ju inte ens höra än ! Men Kickan ser iaf lite bekymrad ut när hon lägger sig tillrätta hos dom små flickorna. "- Juniorer, hm !" fnyser hon. Kennelpojken skrattade glatt åt låten men slutade strax när jag berättade att Samanta vill ha den på CD sen....så vi kan spela den om och om igen på våra utställningsresor nästa år. Va kul va ?! sa jag hurtigt men han bara himlade med ögonen och suckade. Vilka tråkmånsar ! Kom igen Samanta o Tim, nu svänger det igen !!  Skrattande

Lyssna själv här : www.myspace.com/bestinshowsong  


Regnet har behagat oss med sin närvaro idag igen..Förr när vi hade ankor på gården, var det dom som var gladast av alla åt mycket regn ! Nu har vi inga husdjur och/eller familjemedlemmar som uppskattar det här vädret.  Griffonerna brukar annars vara härdiga och bege sig ut i ur och skur men nu har dom fått nog. Dom följer efter den lilla Etnssessan tätt i hälarna, när hon stryker längs husväggen för att gå torrskodd. Sen när jag kollar ut för att se vad dom gör syns dom inte till...hmm...men till slut hittade jag dom. Bakom husknuten stod dom, tätt ihop, för att komma undan regnet. Som små eländiga gatuhundar såg dom ut, men tillvaron livades upp av att jag ropade in dom med varma handukar beredda. Det är lite pyssel med x-antal hundar som kommer in blöta och leriga, x-antal gånger om dagen ! Men jag vill INTE ha vinter....inte, inte alls !


   


Ovido - Quiz & Flashcards