Alla inlägg den 6 november 2009

Av Gaby - 6 november 2009 22:31

Oj oj skulle precis stänga igen min laptop när min goda vän och uppfödarkollega Mirja mailade två fredagsfräckisar ! Den ena kan jag återge här...den andra...vi får se om den dyker upp på Mirjas egna blogg ! Skrattande  Varsågod !

                                                  


                    

Det medelålders äkta paret gör sig iordning för att gå till sängs..

Frun ställer sig naken framför den stora sovrumsspegeln.

- Älskling, säger hon, jag ser en gammal kvinna i spegeln.

Ansiktet är rynkigt, tuttarna hänger nästan till midjan

och min rumpa säckar en kilometer.

Jag har feta ben och armarna är sladdriga.

Hon vänder sig till sin man och säger:

- Säg något positivt så mår jag bättre !

Han tänker allvarligt en stund och så säger han:

- Det är i alla fall inget fel på din syn.

Makens begravning äger rum i Heliga Korsets Kapell på söndag. Tungan ute

Ovido - Quiz & Flashcards